Paskaidrojiet lūdzu par ABC Stitch kārtību
Pasūtīju no šā interneta veikala preci. Norēķinājos ar savu kredītkarti un tagad esmu neizpratnē: no kartes nav noņemta neviena summa, pat nestāv uz rezervāciju, kā tas ir parasti, turklāt esmu saņēmusi no šī tirgotāja apstiprinājumu uz email par to, ka viņi pateicas par manu pasūtījumu un kad tas tiks izsūtīs, sazināsies ar mani. Neviena vārda par to, ka nauda nav aizgājusi.
Kāda jums pieredze ar šo? Nu nevar taču būt, ka pēc pāris dienām banka noņems to summu. Tas taču notiek uzreiz, apmaksas brīdī!!!
Vai man jāuzskata savs pasūtījums kā neizdevies? Laikam velti gaidu
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!
0 #1 30. janvāris, 2009 8:15
man vienreiz no sewas pasūtot tā bija, tikai nākamajā dienā kontā norezervējās nauda.
profils galerija
0 #2 3. februāris, 2009 13:52
Kristy, ceru, ka tev viss jau atrisinājies, bet tā gluži nav, ka visi naudu noņem vai rezervē uzreiz. Daudzi veikali vispirms sakomplektē pasūtījumu un tikai tad ņem nost naudu, var būt arī kaut kādas nobīdes laika zonu atšķirības dēļ, vai tāpēc, ka svētku dienas
profils galerija
0 #3 3. februāris, 2009 14:53
Bella
Nu pagaidām nav gan kārtībā. Sazvanījos ar Swedbank un ļoti atsaucīgs operators man izskaidroja šīs lietas kārtību. Ir, kā tu raksti, ka daži tirgotāji nenoņem naudu uzreiz. Jāgaida.
Bet ar mēnesi(un vairāk) laikam jārēķinās. Eh, bet tā deg šis pasūtījums
profils galerija
0 #4 3. februāris, 2009 15:08
Kristy, žēl, ka tā
, bet ar to nākas rēķināties, jo var būt tā, ka vajadzīgā prece nemaz nav noliktavā un tad ir jāgaida.
Ceru, ka tomēr saņemsi savu sūtījumu laikā
profils galerija